zaterdag 6 april 2013

Dekentjes

Toen ik deze stof bij Holland Stoffenhuis zag, wist ik het gelijk: Dit moet een dekentje, een dekentje voor een klein jongetje. Om lekker warm te blijven maar ook om op te spelen met... auto's natuurlijk!


En toen bedacht ik me deze tutorial op het internet. Een van de leukste blogs die ik ken! En zij maakt zulke mooie dingen dat het me wel leuk leek een keertje een tutorial van haar te testen. 

Bij deze! De achterkant is van rode fleece en ik heb (bestaande, zelf maken van paspelband vind ik teveel werk ;-)) donkerblauwe paspelband gekocht.

En dit is het resultaat! Superleuk toch? Hij hangt nu in de etalage van Holland Stoffenhuis Katwijk en daarna kan hij bij jou thuis liggen! Hij kost € 35,- en is 1.4 x1.4 meter. 

En ik kan het je aanraden. Het is een snel projectje met een superleuk resultaat. Ik ga er zeker meer maken.

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten