woensdag 1 mei 2013

Wat doe je als...

... een heel lief klein vriendinnetje voor het laatst jarig is op koninginnedag? (want tja t wordt voortaan koningsdag) 

Dan maak je de allermooiste prinsessen-verjaardagsjurk voor haar verjaardag. Er waren twee voorwaarden:
1. er moest oranje in 
2. ze moet erin kunnen 'draaien' dat is toch het leukste als klein meisje in een jurk? Die rondjes draaien?

Toen kwam ik uit bij het patroon Feliz van Farbenmix. Zo'n leuk patroontje om te maken vooral omdat je zelf kan beslissen welke stof je waar je gebruikt.
Houd je t simpel? Of maak je het heel bont aan de achterkant met diverse stoffen ruches en daarop weer lintjes, bandjes, kantjes, pompomband net als ik? (stiekem vind ik het jammer dat ik m niet pas...hihi)








En ik moest werken met koninginnedag, het was koud maar wel errug gezellig! En niet alleen stoffen voor Holland Stoffenhuis verkocht maar ook een boel muziekuiltjes en poppies van Vlinder.biz. Ik heb daarvoor ook nieuwe gemaakt, waar ik er ook nog een paar van over heb. Ik zal ze zo snel mogelijk op de foto zetten en in de webshop plaatsen.

Vlindergroetjes,
Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten